Referenties

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 2600:1f28:365:80b0:4c3:3444:4978:8f3a op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
80 berichten.
Tamara uit Harderwijk schreef op 6 mei 2026
Hoi Marisa, Via deze weg nogmaals bedankt voor de heerlijke middag! We hebben alle vier genoten. En we hebben veel tips van je gekregen wat waardevol is. Heel leuk ook hoe mijn meiden je advies hebben opgepakt. Dank voor de gezellige middag!
Tiny Andela uit Amersfoort schreef op 3 april 2026
Mijn zus en ik hadden een hele fijne en gezellige sessie bij Marisa. Ze nam alle tijd om verschillende kleurencombinaties te proberen. Dat ging heel zorgvuldig en Marisa zorgde er voor dat je zelf ook zag wat de verschillende kleuren bij je huid en ogen voor effect hadden. Zodat je dit zelf kan toepassen. Zeker omdat mijn haar van rossig naar grijs was veranderd had dit veel invloed op de kleuren. Dit was een echte eyeopener..
Christine uit Zeist schreef op 27 maart 2026
14 maart was ik samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje bij Marisa op bezoek voor een kleurenanalyse. Het was een echt verjaarscadeautje, Marisa ontving ons hartelijk, nam uitgebreid de tijd, schetste ook wat achtergrond en gaf eerlijk haar mening. Dat samen resulteerde in een fraai kleurenadvies voor ons alle3, met een mooi kleurenkaartje. Daarmee gingen we โ€˜s middags gezellig op pad naar de stad. Het kleurenadvies geeft ons alle3 inzicht waarom we sommige kledingstukken/kleuren toch niet zo graag dragen, gewoonweg omdat ze niet zo bij ons passen en dus niet zoveel voor ons doen. Het helpt ons zeker bij toekomstige aankopen. een aanrader dus!
Patricia uit Appelscha schreef op 27 maart 2026
Erg prettig ontvangen, Marisa is duidelijk en denkt goed mee. Ook heel leuk hoe ze de vragen van mijn moeder van bijna 90 jaar beantwoorde met veel enthousiasme. Ik heb nog meer aan het advies gehad dan tevoren gedacht. Shoppen wordt ineens veel makkelijkerโ˜บ๏ธ
Ellen de Ruijter uit Barneveld schreef op 1 maart 2026
Afgelopen week 25 februari, heb ik samen met mijn vriendin een kleuranalyse gehad en wij zijn allebei ontzettend tevreden. Vanaf het begin voelde het heel prettig. Er werd niets opgedrongen; ze liet juist alle ruimte om zelf keuzes te maken en rustig te ontdekken wat bij je past. Dat gaf veel vertrouwen. De uitleg was duidelijk en persoonlijk, waardoor ik echt achter de kleuren sta die uiteindelijk gekozen zijn โ€” net als mijn vriendin. We hebben daarnaast ook een make-upadvies gekregen, wat heel professioneel en naar volle tevredenheid werd gedaan. Het was niet alleen leerzaam, maar ook gewoon een hele fijne en gezellige ervaring. Kortom: een aanrader voor iedereen die op een ontspannen manier wil ontdekken welke kleuren en make-up het beste bij je passen! Marisa is een fijne en professionele gastvrouw! Ellen de Ruijter
Annemieke van de Beek uit Voorthuizen schreef op 11 februari 2026
Mijn zussen vonden de kleuranalyse heel leuk. Lucia vond het ook nog heel verrassend. Je deed het goed vonden ze, stelde ze op hun gemak en je was heel duidelijk in wat ze mooi of minder mooi staat. Dat hebben ze erg gewaardeerd. Het was een feestje om bij je zijn. Annemieke, Voorthuizen
Ineke uit Hattem schreef op 8 februari 2026
Samen met mโ€™n twee dochters heb ik een leerzame maar ook heel gezellige ochtend gehad. Zo leuk om nu wat meer kennis te hebben over wat het dragen van de juiste kleuren voor je kunnen doen. Er was ruim de tijd om vragen te stellen over de meegebrachte kledingstukken en over sieraden. Heb zelfs tips gehad voor bij het kopen van een bril! Na afloop zijn we met onze kleurenkaart de stad in gegaan om te shoppen!
Monique L-S uit Friesland schreef op 4 april 2025
Ik ben lekker aan het stoeien met de kleuren en ontdek dat ik toch al best wat kleding van mijn kleuren pallet in huis heb. Zo ook het โ€˜kanariegeelโ€™ rechtsboven van het kaartje; deze kleur verbaasde mij eerder al eens dat het mij goed stond. Best bijzonder omdat ik deze kleur niet vaak tegenkom, vandaar. De ijstinten zijn mij nu ook duidelijker; dus betreffen meer pastellen dan alleen het grijsblauwe, zo blijkt. Ik ben erg blij met jouw adviezen. Er zijn dan ook zeker kledingstukken die voorgoed het veld ruimen. En erg leuk dat nieuwe bestellingen al in aantocht zijn! Ook namens Amber en Silke nogmaals bedankt en met hartelijke groet,
Freya de Boer uit Barneveld schreef op 12 maart 2025
Al een tijd had ik de wens om een kleur- en stijladvies te doen maar ik bleef het maar uitstellen. Ik vond het spannend, duur en had zo mijn twijfels. Toch had ik steeds vaker vragen met betrekking tot mijn kleding. Was niet altijd blij met een aankoop, wilde mijn garderobe opfrissen en ook verduurzamen. Investeren in tijdloze kledingstukken en alleen kopen wat ik echt nodig heb. Ik bedacht mij toen om bij het begin te beginnen: weten wat mij echt goed staat en past bij wie ik ben. Een kleur- en figuuranalyse bij Marisa van Color Connecting geboekt. Heel blij mee en ook dat ik de knoop heb door gehakt. Er werd heel veel duidelijk voor mij. Ben nu bezig een goede en duurzame garderobe op te bouwen. Bedankt voor alles. Het was het zeker waard.
Inge vwg uit Nieuwegein schreef op 7 januari 2025
Samen met mijn dochter een kleurenanalyse en een stijladvies gekregen van Marisa. Ze nam alle tijd en legde het helder uit. Zoveel tips gekregen, heel fijn . Nu weet ik precies welke kleuren en kledingstukken bij mij passen en kan ik mijn kledingkast bewuster inrichten met dingen die mij wel staan. Met de kleurenkaart op mn telefoon, heb ik die nu altijd bij de hand tijdens het winkelen. Super bedankt voor de geweldige ervaring. Inge
mevr. Van de Velden uit Soest schreef op 10 oktober 2024
Wat super fijn dat je bij ons thuis kon komen voor een kleuranalyse mijn dochter is namelijk gebonden aan een rolstoel. Ze heeft erg genoten en is blij met haar kleurenpas. Mevr. Van de Velden
Jetske uit Zwolle schreef op 14 september 2024
Een stijladvies vond ik heel spannend maar ik liep best wel met vragen rond. Toch een afspraak gemaakt en achteraf gezegd, ik had het veel eerder moeten doen. Kreeg eerst een figuuranalyse en daarna het advies wat bij mijn figuur past en waarom. Daarna snapte ik waarom er kledingstukken niet werkte voor mij. Dank je wel voor alles. Jetske
Inge uit Amersfoort schreef op 12 augustus 2024
Wij zijn met vier vriendinnen bij Marisa geweest voor een combinatie van een kleur- en een verkort stijladvies. Het was echt een uitje met veel fijne, duidelijke uitleg. Wat leuk was dat we bij elkaar de verschillen zo goed konden zien en het ook snapte waarom het bij de een wel staat en bij de ander niet. Groet van Inge, Iris, Femke en Lisan, Amersfoort
Maartje en Lynn uit Utrecht schreef op 8 augustus 2024
Wat een mooie heldere uitleg hebben we gekregen tijdens ons kleuradvies. We hebben het ook kunnen zien wat het bij ons deed. Neemt veel onzekerheid weg en dat is fijn. Daarnaast was het ook nog heel prettig en gezellig. Maartje en Lynn uit Utrecht
Madelon schreef op 4 mei 2024
Dank voor deze fijne workshop. We hebben genoten en geleerd. Vanmiddag de kleurenpas en de figuur en stijltips al goed gebruikt. Jouw enthousiasme en professionaliteit vonden wij geweldig.
Vivian schreef op 3 mei 2024
Dank voor de fotoโ€™s en de interessante sessie bij jou. We hebben een leerzaam en gezellig uitje gehad. Ik ben ook goed geslaagd bij de door jou aangegeven winkels. Marisa legt alles goed en persoonlijk afgestemd op een prettige manier uit.
Marianne schreef op 5 april 2024
Na de kleurenanalyse wezen shoppen en naar de kapper geweest wat heb ik veel aan de tips van Marisa gehad.
liset uit nieuwegein schreef op 3 april 2024
Mijn zus en ik hebben een bijzondere ochtend met Marisa gehad.Hartelijke warme vrouw met passie voor haar werk. Heerlijk dat iemand de tijd voor je neemt en goede adviezen geeft, Ze neemt alle tijd voor je,ik heb goede tips gehad ga er zeker wat mee doen.
Nelleke schreef op 30 maart 2024
Mijn zus Liset en ik zijn onlangs bij Marisa geweest voor een kleur- en make up advies en vonden dat ontzettend leuk en goed! Na een gezellige ontvangst met koffie ging Marisa bescheiden maar deskundig aan het werk met ons. Er kwamen verrassende dingen uit, voor ons allebei nieuw! We hebben leuke, nuttige tips gekregen en voelden ons erg gehoord en gezien. Er worden bij ons allebei wel wat kledingstukken doorgegeven nu aan mensen bij wie die kleuren wel passen!
Geeke schreef op 17 maart 2024
Kleurworkshop met vier zussen: Met vier zussen zijn we bij Marisa geweest voor een kleuradvies. We hadden al een tijdje het gevoel dat we onze kledingaankopen anders moesten gaan doen, duurzamer, niet zomaar wat kopen. Er bleven te veel kledingstukken in de kast liggen die we niet droegen. Waar lag dat aan? Toen een zus met het voorstel kwam om een kleuradvies te doen dachten we eerst het zal wel. Maar na de kleuranalyse waren we alle vier om. Nu snapte we waarom we bepaalde kledingstukken niet droegen. Naast alle kennis en verduidelijkingen over kleur gaan we terugkomen maar dan voor een stijladvies. Dan gaan we nog bewuster en duurzamer om met onze kleding. Naast dat het heel leerzaam was, was het ook heel gemoedelijk en gezellig. We voelden ons erg op ons gemak. Geeke, Februari 2024